Ayazzmomms Kızlar oğlumun pipisinin ucu kızarıktı bende bepahanten sürdüm sonra degıstırdım bı kaç kere bişey yoktu sımdj açtım sısmıs kızarmış hastaneye götürüyorum suan acaba sunnetsiz olduğu için mi çok korkuyorum bişey olmaz değil mı yaşayan var mı
Fkulcu94 Ayazzmomms bişey olmaz canım panik yapma aynı bizimde öyle oldu ben geri itince yirtmisim oraya kanadı doktor bişey olmaz ama sünnet olsun iyi olur dedi sünnet yaptırdık bir hafta önce
Ayazzmomms Fkulcu94 çok korktum beni ıcerı almıyorlar tek bir kişiymiş eşim girdi benim Almancam ıyı olmadığı için çok sağol🙏🏻
Fkulcu94 Ayazzmomms inşallah önemli bişey değildir bize bişey olmaz demişlerdi çok geçmiş olsun bebeğin kaç aylık
Ayazzmomms Fkulcu94 15 aylık iltihap olmuş krem verdiler yazın Türkiye’ye gelince de sunnetını yaptırcam hemen çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏🏻❤️