Selinayyy üzülmeyin bende en başta sizin gibiydim 40 gün sadece emzirdim bebeğimin kilo akımının az olması üzerine dr önerisiyle mama başladık sonra meme reddi başladı.sütümü her öğün öncesi sağarak veriyorum 4 ay oldu inanın ekstradan azalma olmuyor.en başlarda o kadar üzüldüm ki emmediği için danışmanlık hizmeti dahil aldım ama olmayınca olmuyor.şuan ki aklım olsa asla üzülmem her şekilde o anne sütünü bir damlada olsa alıyorya elimizden gelenin anne olarak en iyisini yapıyoruz vicdanınız rahat olsun 😇