serebro babam bu konulara çok dikkat ettiği için iki abim de daha 18 yaşlarına gelmeden sigorta girişlerini başlatmış muhtemelen bu sebeple olabiliyor (tabi emekli olmayı aklından bile geçirmiyor malum emekli olunca aylık gelirinde azalma olacak)
Keske dediğin gibi yaş kriteri de dikkate alınsa sonuçta annein de yaşı var baya