Merhaba annelerim 2 aylık bebeğim meme reddi yaşıyoruz sütum de az yavaş yavaş memeyi bırakmaya başladı
Bende mama veriyorum. Çevresel faktörleri az çok herkes bilir emzir emzir emzir…
Mama vermek beni asla üzmüyor hatta çok da mutlu oluyorum karnı doyduğu için.
Mama ile besleyen annelerin bu süreci nasıl geçtiği hakkında biraz birşeyler yazarsa buraya çok mutlu olurum bana da motive olmuş olur. Önemli olan bebeğin sağlığı gerisi hikaye..
Hangi marka mama
Günde kaç kez kaka yapıyorlar
Bağışıklıgi hasta olma durumu nasıl
Kaç saatte kaç CC mama veriyorsunuz gibi..