Esoca38 Mihrimihri Kesinlikle geçer. Geçen kış baya kötü hastaninca acilde mecburen serum takmislardi. O gün sağıp sagip attım sütümü 3 4 defadan sonra emzirdim. Sizde bir kaç kez sağıp dökün doktorunuza sorarsınız zaten o daha iyi aydınlatır..
icegul Evet geçer Doktora söyleyin emziriyorum diye dişciye yani. O size daha net birley söyler ama brnm doktorum 2 saat emzirme 1 kez sağ at sonra emzir demişti