Mryftm Aynı durumu yaşıyorduk 3 aylığız yeni yeni düzeliyoruz😅 Önceden gündüz uykusunu çok takıyordum artık umursamıyorum. Uykusu ne zaman gelirse yatırmaya çalışıyorum ama son zamanlarda gece uykusuna iyice sabır edip 8,9 en geç 10 gibi yatıyoruz eşimle. Kundağı bıraktım, şapka ile gözlerini örtüyordum onu da gece bıraktım. Alt değiştirip doyurup karanlık odaya götürüyoruz. 10 kere uyansa 10 kere gidip emzirip ya da kucakta sallayıp yatıyoruz. Yatması gerektiği sinyalini veriyoruz. Yoruluyoruz evet ama böyle böyle düzene girecek inşallah 🤲🏻 Önceden 1 den önce yatmazdı şimdi en azından bu çabalarla daha erken beşiğine koyuyoruz daha erken uyutmuş oluyoruz.