Yesilev2022 Kızlar 8 aylık kızım var. Şuan kahvaltı ara öğün ve akşam yemeği şeklinde sunuyorum. Kahvaltı ve ara öğün de sorun olmuyor da çorba yoğurt vs. nasıl veriyorsunuz kaşığı kendisi ne zaman tutmaya başlayacak? 🙄
Kuzularinanasi Yesilev2022 kucuk bardakla icmesini destekleyebilirsiniz.mesela ben kefir veya ayrani minik bardakla veriyorum eline.corbaya henuz yeni gectik ama onu da yapar siz verin eline kasigi döke saca ogrenir blw boyle👌😅