Arkadaşlar bebeğim 1 yaşına yedi girdi o günden beri bana aşırı düşkün oldu afedersiniz lavaboya bile gidemiyorum normalde kendi uyur oyuncaklarıyla oynar az da olsa kendi kendine vakit geçirirdi bu sorun değil tabi ki sarılıp yatıyoruz ninni söyleyip uyutuyorum yerine koyuyorum 5 dk sonra öyle bir cırıltıyla uyanıyor ki aklım çıkıyor bişey mi oldu diye ki normalde hiç ağlayan ya da mızmızlık yapan bi bebek olmadı sizce geçici bir durum mu gece hiç uyandığını bilmem ama sürekli böyle bikac gündür birlikte yatıyoruz ama iç çeke çeke korkar gibi bi hali var ben sarılınca dua okuyunca sakinleşiyor bilemedim ne yapmalı doktora da yeni gitmiştik bı sağlık problemi yok