Azruska_1602 ya benimle işe geliyor günde hiç görmese 10 kişiyle muhattap,iş çıkışı marketti avm fln götürüyorum, oyun grubuna gidiyorduk astım başlangıcı var doktoru 3 yaşına kdr kreş giib ortamları yasakladı,aslında çok kişide görüyor hiç evde durmuyoruzda