lceLady pasaklisinkukuli ben gösteriyorum hiç ilgisini cekmiyor😀 yere oyuncaklarının içine bırakıyorum oyun oynama esnasında kendisi eline alıp bakıyor bende ne oldugunu söylüyorum
aybukemom pasaklisinkukuli geçen gün hepaini çöpe attım. İlk kızım hep kenarlarını yiyordu.saklamıştım bayadır. 4 setti. Bu seferde her yere dağıtıp toplamıyordu bür sinir anında hepsini toplayıp çöpe attım😅
simiyyy İki haftalıkken falan siyah beyazları gösterirdik bakardı baya sonraki aylardada baya ilgilendi
Minnakelifim simiyyy siyah beyazlar 4 aylık diğerleri 6 aylık yaziyor kartında 2 haftalıkkrn bisey anlamaz ki
simiyyy Minnakelifim yoo takip ettiğim doktorlar ve kendi doktorum gösterebilirsiniz ilk doğduklarında belli bi cm e kadar görürler zamanla açıları fazlalaşır derdi hep. Gösterdiğimdede baya baya gözü dikip bakıyodu hatta fotoğrafı falan var karta bakarken