cizgigozlum 2 yasindaki kizimin vitaminlerine demirine vs baktirabilir miyim yoksa illa ki cocuk doktoruna mi goturmek lazim ? Kan damlasi kullaniyoruz kansizligi vardi cok sinirli damla etki mi etmiyor bilmiyorum hala cok sinirli ve istahsiz
AlyAysima cizgigozlum bizim aile hekimliği sadece kana bakıyor, vitamin vs bakmıyor. O yzden hastanede yaptırıyorum ben ama bu ilden ile bölgeden bölgeye degisiyor galiba. Önce bir sorun yapiyorlarsa orda yaptirirsiniz.
Bebegimm1 cizgigozlum bebeklerinki hastanede bakılıyor bana öyle demişti sağlık ocağı baksaydı da baktırmazdım orda çnkü iki kez ben vermiştim ikiside farklı yerler olmasına ragmen sonucların hepsi yanlış çıkmıştı yerinizee olsam hastanede yaptırırm sonuclarda hemen çıkıyor
kenankaan cizgigozlum artık Sağlık ocaklarında ayrıntılı bakmıyorlar. Çocuk doktoruna yönlendiriyorlar.
cizgigozlum AlyAysima sadece cocuklar icin.mi gecerli yoksa herkes icin mi peki ? Yarin hem kendim hem esim hem de cocuk icin rutin tahlil verip baktiralim diyorum da
cizgigozlum Bebegimm1 9.ay asisinda rutin kontrol diyerek kan degerlerine bakmak icin kan almislardi aslinda insallah aliniyordur ya baktirmak istiyorum cunku
Bebegimm1 cizgigozlum banada 9.ayda ki tahliller için biz burda bakmıyorz demişti demek ki her yerin prosedürü aynı değil
AlyAysima cizgigozlum bebeklere bakmıyorlar ztn çocuk doktoruna yönlendiriyor, ama o yaş grubuna bakabilir, bizde bakıyorlar yani ama dediğim gibi vitaminleri bakmıyorlar. O yzden pek anlamı kalmıyor orda kan aldirmanin.
AlyAysima Bebegimm1 bize de öyle dendi, burda almıyoruz devlet veya özele gidip aldırın sonuca bakarız dediler.