Dokunmayincokfenayim Kızlar sizler de durum nasıl bilmiyorum ama ben yemek ve uyku konusunda acayip zorlanıyoruk oğlum birden değişti çok huysuz hicbirseyden keyif almıyor sürekli kucağımda olmak istiyor sizlerde durum nasıl 15 ay böyle mi oluyor 🥴
Zeynepinannesi28 Dokunmayincokfenayim 15ay 20günlüğüz bizde öyleyiz hava soğuk dısaarıya çıkamayınca evde de yorulmuyor huysuz oluyo bişey yemek istemiyo kucak meme bir de diş çıkardı ki iyice huysuzlastı
zeynepasyammm Dokunmayincokfenayim 15 ay bitecek 16 aya giricez iştah 0 hep meme istiyor yerse gunnnn boyu bir kase çorba bir havuç kraker o kadar. 7/24 meme gündüz 1 kere 1 saat uyur. Tepemden inmez tuvalete bile birlikte gidiyoruz. Gece binnn kere emmeye kalkar artık cinnet geciricem. Böyle..
asiltonunmommysi Zeynepinannesi28 hava soğuk diye niye eve kapatıyorsunuz giydirin çıkın canım. Dokunmayincokfenayim 7sinde 16 aylık olacak. Biz o huysuz dönemi atlattık çok şükür. Bi ara yarım saati geçmez meme isterdi saatlerce dururdu. Uykuya direnmişti tek uykuya düştü. Bu aralar öğlen uykusunu erken yapıp akşam üstü sızıyor 2 uyku yapıyor
Dokunmayincokfenayim Zeynepinannesi28 ya aşırı zorlaştı artık nasıl davranmam gerektiğini şaşırıyorum 🤦
Zeynepinannesi28 Dokunmayincokfenayim bende bende yazın iyiydi yedirip emzirip dışarı çıkarıyordum gezip yoruluyordu şimdi sıkılıyor halbuki bir sürü oyuncağı var ama napsın bizde sıkılıyoruz evde 🙄
Zeynepinannesi28 asiltonunmommysi kar geldi 20gün hastalık çekti artık dışarıda zaptetmek zor hayli gidecek öyle kapalı yer yok park avm falan babası evde olunca daha kolay oluyor çıkmak ☺️