Merhabalar, oğlum bugün 1 aylık ve yenidoğan sünneti yaptırdık. Doktorlar hiç acı hissetmeyeceğini vs söylediler fakat ameliyathaneden çığlık çığlığa ağlayarak çıktı, evde de 4-5 saattir titreyerek çok korkmuş ve acı çeker gibi çığlık atarak ağlıyor ki ben bebeğimi 30 gündür asla böyle görmedim:(
Yenidoğan sünneti yaptıran varsa lütfen bilgilendirin, normal midir bu ve ne zaman geçer?