Hanimlar kızım 1 yaşında oturması tutunup yürümesi vs çok şükür güzel laftanda anlıyor ama parmakla gösterme yapmıyor bay bay bir ara yapıyordu şimdi asla yapmıyor ismine bakar seslenince neredeyse hiç kelimesi yok anne baba mama diyor yani her çocuğun gelişimi farklıdır ama bilemedim neler yapması lazım bir doktora gitsem mi