Tugce şuan 32 aylık oğlum.
Gün içinde izlediklerini yazayım öncelikle.
Kendisine ait tableti var ve bu tablet içinde YouTube kesinlikle yok.
TRT çocuk, boyama, İngilizce sayılar ve harfler olan uygulama 1 tane de yaşına uygun diş doktoru gibi oyun yüklü onları izliyor.
1 yaş sonrasında başladı tam ay olarak hatırlamıyorum, ama öncesinde de arkası dönük bi şekilde sesler dinlettigim müzik açtığım oluyordu. Konuşmasını vs etkilemedi asla 1 yaşında konuşmaya ve yürümeye başladı.
Şuan ayrı ayrı gün içinde toplam 1 2 saat falan görüyor.
Tek başıma bakıyorum havalar soğudu artık oyun çağında ve ben yetemiyorum oyalayamiyorum artık, bir de yemek yerken izliyor.
Yani ekrandan mi yoksa 3 yaş sendromu mu bilmiyorum ama hırçınlık hissediyorum şu 1 2 aydır uykularında zorluk yaşıyorum çok zor uyutuyorum.
Vicdanım hiç rahat değil ama bende insanım ve çok zorlanıyorum zorlandığım için basvuruyorum..