Wonderful_mom Kizlar merhabalar bebeğim 8 aylik.. son zamanlarda emzirirken meme ucim da hafif agri sızı hissediyorum .. sebebi ne olabilir? İlk zamanlarda normal agrimasi ama buncaa ay sonra olunca tedirgin oldum .
Durununannesi46 Wonderful_mom 8.Ayda aynısını yaşadım sebebini bilmiyorum, benimkinin alt dişleri de çıkmıştı 5,5 aylıkken 🤷🏻♀️ Şimdi 9 aylığız üst 2 dişi de çıkardı. Bu ay o ağrı geçti meme ucundaki, 1 hafta kadar sürmüştü ağrısı
Hatice_551 Wonderful_mom Tabi canım gerek diş kaşıyıcı olarak ısırıyor onu gerek yemek yer gibi damağında eziyor 😂😂 bebekliğini yapıyor yani merak etmeyin geçiyor sonra