OzlemAlisa Kizlar saglik ocaginin verdigi d vitamini damlasini kullanmıyorum gaz ve kabizlik yapiyor diye. Bibac kullaniyoruz cok memnunum. Bi arkadaştan duydum inteenetten getirtiyormus eczanede 70 lira civari ama 50 ye falan aliyorum dedi. Ayni sekilde mama da uygun dedi. Alan varmi hangi siteden aliyor acaba
Pnarr_ OzlemAlisa ben alıyorum mamayıda damlayıda hangisi uygunsa ordan hepsiburada Madam10 Trendyol bunlar güvenilir