Merhaba meme bırakma süreci aniden olmamalı. Özellikle iğrendirerek yapmak çok sakıncalı. Dünyayla ilk ilişki kurup, çok sevdiği, beslenme dışında da bebek için çok anlamı olan memeden negatif bir şekilde kopması onları çok zorlayabilir. Ve bu daha sonraki yaşlarda ortaya çıkar. Tomurcuk vakfına az bir miktar bağış yaparak psikolog Nilüfer Devecigilin şefkatle meme bırakma süreci ile ilgili bir videosu var izlemenizi öneririm.