ilosasell Herkese iyi akşamlar 🌸 Şuak açıktan maliye okuyorum mezun olmamada az kaldı sayılır. Bu bölümden mezun olanlar var mı varsa şuan nerelerde çalışıyorlar merak ettm ☺️
Ilay1710 İktisat mezunuyum. Bence aynı bölümler zaten bi farkları çok yok. Gelir idaresi başkanlığında çalışıyorum. Açıköğretim değil ama benim.