4 aylık bebeğim üstünü sürekli açıyo ayaklarıyla ittiriyo hep oda sıcaklığı 24-25 derece falan doğalgaz açık hep, 2 togluk uyku tulumu aldım ilk defa kullanıcam bilgim yok bu konuda ben içine sadece yine zıbınını giydirmeyi düşünüyorum üşür mü bide uyku tulumunda üstüne bişey örtmeye gerek var mı?