Bebegimce zaten düzgün omurga gelişimi için 2
Yaşına kadar yastık kullanmayı önermiyorlar bence sorun olmaz yastıksız uyuması. Benim kızım 6buçuk aylık doğduğundan beri hiç yastık kullanmadım. Ablamın bebeği 10 gün sonra 2 yaşına girecek o da kullanmadı kullansa bile şu an çok çok ince bir yastık kullanır herhangi bir zararını görmedi. Ama içiniz rahat etmiyorsa doktorunuza danışın en sağlıklı bilgiyi o verecektir. 🤗