Arkadaşlar yaklaşık 1 haftadır hastayız annem bebeğim ve ben . Son 2-3 gündür boğaz agrım arttı burnum tıkanıyo gözüm yaşakyor,antibiyorik kullanmama rağmen hala geçmedi daha da agırlaştım. Ihlamur içiyorum zencefilli limon içiyorum başka ne yapabilirim arkadaslar. Kendimi geçtim bebeğim de hala öksürüyo ilaç kullanıyoruz 3 gündür. Bu nasıl bir hastalık arkadaslar bir öneriniz varsa alabilirim.