thecamellia Mives123 aslında özenmedim hiç airfrey e ama geçen öyle laf attım ortaya eşimde alalım iyi birşeyse dedi öyle aklıma takıldı acaba kullanışlınolurmu çok elektrik harcarmı sağlıklımı bilemedim
Sumeyyebaglan Yağ kokusundan nefret eden biri olarak elim ayağım diyebilirim. Temizlikten tasarruf,yağ kokusu ve üstüme sinme derdi yok. 3 kişiyiz temizliğide gayet pratik🤌🏻
Betulcoban thecamellia bende kullanıyorum çok güzel memnunum canm tavugu falan ckk guzel yapıyor kestane😋yag konusundada cok ıyı oluyor hıcbıyere sıcrama derdi yok benım elım ayagım oldu 🥰
premsesannesi22 Bende kullanıyorum elim ayağım oldu diyebilirim balık hariç herşeyi yapıyorum her gün muhakkak çalışıyor hem pratik hem yağ zamandan tasarruf
Veragillerden Wolverine Merhaba. Suffle’yi kek ayarında 7 dakika olarak mı ayarlıyorsunuz? Ben de yeni aldım cihazı denemek istiyorum. Ve sürekli yaptığınız bir suffle tarifi varsa rica edebilir miyim?
Wolverine Veragillerden 2 yumurta bir çay bardağı şekeri kopurene kadar çırpıyorum sonra bir yemek kaşığı kakao bir çimdik tuz ve bir çay kaşığı vanilyayi ekleyip çırpmaya devam ediyorum. Bir tavada tereyag ve çikolata eritip hazırladığım kek harcına ekliyorum. Kaseleri yagladiktan sonra kek harcını kaselere paylastiriyorum. İçine bir kare çikolata daha gömüyorum ben. 180 derece de 8 dakika da pişiriyorum. Daha kıvamlı olsun isterseniz 7 dakika da olur. Yada akışkan olmasın derseniz 9-10 dakika yeter. Tam ölçü veremedim göz kararı yaptığım için ama bu söylediğim iki kişilik kase cikiyor. Nefis yemek tariflerinde de çok güzel tarifler var yine tam ölçülü yapmak isterseniz 🌸
Afram96 thecamellia asiri gereksiz. Yani biz saglikli beslenemiyoruz yada😂 kizartmanin yerini tadini tutmuyor. E hersey sigmiyo bize cok gereksiz bi alet oldu ailemden birilerine kakalamaya calisiyorum😂