Zilan62 hastahaneye götürün mutlaka.şu sıralar maalesef salgın var ve ciddi bi hastalık.en azından çocuk doktoru gerekli testleri yapar ve tedaviye başlar.evet hastahaneler kalabalık ama önlem alıp gidin mutlaka.ben sağlık ocağındaki doktorlara bebek konusunda pek güvenemiyorum bazı kişisel sebeplerden dolayı.