Arife gün içinde yüz üstü bırakıp birikmis gaz varsa o sekilde yere bırakarak kendisin cıkarmasını sağla uykudaysa da normal pat pat vurduysan ve cıkmadıysa cok ısrarcı olma tekrar yüz üstü yatır öyle dene yada hiç pat pat yapmadan yatağına koy ağladığında al çıkar öyle de kolay cıkıyo yada ben genelde öyle yapardım patpat vururdum cıkmadı yatırır bi bes dk sonra tekrar kucağıma alıp patpat yaptığımda çıkardı kesin dene bakalım tek tek o çığlıklar da dönemsel üzülme bazen ne yapsan da onların doğasıda henüz bu sekilde 😔