Kızlar oğluma mama içerken hep cam biberon kullandım 15 aylık ta ki bugün biberonu kaşla göz arasında alıp yere vurup bin parçaya bölene kadar 🥹 gittim şimdi chicconun böyle plastik biberonunu aldım ilk defa plastik kullanacağım sıcak suda kaynatsam falan bozulmaz dimi bi de ne kadar sağlıklı plastik hiç kullanmadım gerçi aldığım yerde ki kadın güzel bir marka olduğu için üretimi de plastikte olsa en kalitelisi dedi ama bilemiyorum kullanan var mı ?
