akidesekerii Kızım dokuz aylıkken başladım bilişim teknolojileri öğretmeniyim 85 puan aldım bayağı zor bir süreçti bu arada istanbula tayinimiz de çıktı ,Neyse alım olmadı bayağı bir süre ben de hamile kaldım yine KPSS’ye hazırlanıyordum girdim de hatta yedi aylık hamileydim yine evimi taşımak zorunda kaldım sınavdan iki ay önce .Sonra sınav iptal oldu ve bizim kontenjanlar açıklandı geçen seneki puanımla atandım eylülde hemde istanbula . Her zorluğun sonunda bir kolaylık vardır