Merhabalar arkadaşlar bugün bebeğimin 1 ay kontrolü için hastaneye gittik hepatit aşısını da yaptırdık eve geldikten sonra hiç doğru düzgün uyuyamadı hep sıçradı 1 saattir memede duruyor. 1 ve 2. haftalarda da kontrole gitmiştik yine aynı şekilde huzursuz olmuştu. Haftaya 40ımız çıkacak normal gezmeye gittiğimizde de dönünce böyle huzursuzluk yaşanır mı? Bu durumu yaşayan var mı?