Zehradina Kizimin 4. Ay ataginin bitmesine son 3 gun kaldi ama 2 gundur resmen uykuya direniyor dahada huysuz bi hal aldi bu kadar hic yapmiyordu. Rahatliyacagiz derken dahada kötü olmasi insani dahada yoruyor ve yikiyor sizce ataktanmidir ☹️
Eymenkuzusu Zehradina ataktandir ben de cok zor gecirdim uyutmak icin neler yaptim memeyide almiyordu kucagimda gezerek emzirdim onu yatagimiza koydum kendim ayakta durup ustune dogru egilp memeyi verdim cok sukur gecti gtti o gunler de sabredin
arada-mom Zehradina Oğlum da 3 ay 28 günlük her an atak haftasına geçicez düzeni bozulcak diye korkuyorum
Babygirlsmom Neye göre hesapladınız? Benim bebeğim 4 ay 15 günlük. 1,5 aydır atakta geçer diyoruz gün geçtikçe artıyor. Son 2-3 dür zirve yaptı 🥲
Zehradina Babygirlsmom google da hesapliyor sitesinde 40 haftayi tamamlamis sekilde hesapliyorum 35 gün suruyormus gercektende atak günü baslladigi gun huysuzluk ve uykusuzluk basladi ona guvenerek bi umit bekliyorum bi kac gun once gece cok guzel uyudu 2 gun boyunca aha dedim tamam atak bitmistir ama daha kotu gunlere uyandim 😅ve uykuyu cok seven bi kızım var aslinda uyuyamadigi icinde sinirleniyor
Zehradina Eymenkuzusu suan taşınma surecindeyim cuma günü insallah yerlesicem anneme yakin gidiyorum en azindan boyle gunlerde dinlenme sansim olucak annem olunca suan baya zorlaniyorum agliyorum felan🥲
Eymenkuzusu Zehradina ya aglamayin lutfen bugunleriniz gececk hatirlamayacaksiniz bile. Yeni evinizde hayirli olsun saglikli huzurlu bi yuvaniz olsun insallah dinlenme sansiniz olur en azindan rahata erersizn az da olsa 🥰
Zehradina arada-mom bende cok korkuyodum ama ilk gunler o kadarda yormuyor oo felan dedim hatta atak boyleyse idare edilir cokda zor degil felan dedim sonra araya hastalik girdi ardindan boyle artik beyin hucrelerim olmeye basladi aynada zombi gormeye basladim😅
Zehradina Eymenkuzusu tesekkur ederim insallah 🤲 bu evde ust ve alt komsum yuzunden tasiniyorum biri ustumde bebegimin uyudugu odada yerde findik kiriyor altimdaki 3 e kadar bagris ciglik uyumuyorlar birazda bunlar psikolojimi bozdu yeni evde insallah hersey daha guzel olur kizimi rahat kafayla daha guzel buyutmek istiyorum😌
AysMd42 Kızim prematüre bebek normal doğumuna göre 4 ay 11 günlük ama zamanında dogsaydi 3 ay 16 gün olucakti 3 gündür çok huysuz normal de uykuda zorlamaz ama aşırı direniyor atak olabilir mi