Merhaba canlar yılbasında kayın babam ailecek gidecwğimi bir eğlenci öekanı ayarlamış . Oraya gideceğiz . Ben bir kaç kadekte olsa içmek istiyorum. İnt insan vücudundan 2-6 daate temizlendiği sütende gitsiği söylenşyor . Doktora danısan varmı yada bilgisi olan . Bebeğim üç aylın sütüm yetmediği için mama veriyorum ama yinede bir iki damlada olsa süt vermyeye çalışıyor. Ne kadar süre sonra verebilirim acaba