kuzey_arin2019 Kızlar eşim 13 yaşında ise başladı sigortası da başladı tüm şartlara uyuyor acaba emekli olumlrmiki
Balkupum2505 kuzey_arin2019 abimde 17 yasindan beri calisiyo 18 olmadigi icin 1 ay geri cekmisler bazi tanidiklarimin 6 ay 1 sene gibi