Normalde bizim beslenme duzenımız 2-5 3 saatte bır bebegım her dk uyanıkken aranıyor süt verıyorum kusuyor 5 dk sonra yıne aranıyor bu kusma durumu normal mı sureklı sureklo post acıyorum kusura bakmayın ama ılk bebegım ve yanlız başıma bakıyorum aıle buyuklerıne sormak ıstemıyorum bakamıyor musuna gelecek konu o yüzden burda sormayı tercih ettım