CizerBirAnne Evet 13 aylıkken gitmiştik , bende gelişimi takip amaçlı gitmiştim. İlla bir sorun olmasına gerek yok randevu alıp gidebiliyorsun. Gelişimle ilgili gerilik varsa 3 ay sonra tekrar çağırıyorlarmış, ama her şey ayına uygunsa seneye tekrar gelebilirsiniz demişti. Şimdi oğlum 2 yaşında ocak ayında tekrar götüreceğim. Güzel geçmişti , oğlumun kaç kelimesi olduğunu, kaşık çatal tutup tutmadığını sormuştu. Oğluma da kalem verip çizmesini istedi, kule yapmasını istedi , küçük misketlerden verip kaptan kaba aktarma yapmasını istedi , top verdi fırlatmasını istedi, ismine bakıyor mu onu test etti, göz temasına baktı, ekran var mı onu sordu hatırladıklarım bunlar 😌 İmkanınız varsa mutlaka götürün , gelişimini görmüş olursunuz 😇