İyi aksamlar herkese , şuana kadar hiç bir sorun yasamadık sadece 3 aylıkken meme reddi yasadı onuda çok kısa sürede çözdük. Dün aksam üstüne kadar gayet güzel emiyordu. Dün aksamüstü emerken göğüsümü ısırdı ( ara ara yapıyor) bende memeden cektim aa ısırmak yok bi daha ısırırsan meme yok dedim biraz ciddi olarak ama her ısırdığında hep aynısını yapıyordum dudak büktü ağladı 2-3 çekti bıraktı sonra.. gece uykusuna geçirmek için kucağıma aldım memeye geldi ağzına aldı ağlamaya basladı bi iki ısrar ettim yok emmedi gece uyandı yine aynısını yaptı ağladı.. sabah emmek için kendi atladı kucağıma açtım yine ağlama krizleri memeyi ağzına alıyor emmiyor sütü sağıp verdim içti şu saat oldu asla emmedi🥹 bu arada regliyim ama 3. Günü yani omu etkiledi kızmam mı ya da emmeyi mi bıraktı😕 ne yapmam lazım şaştım kaldım