Dilanka merhaba sevgili anneler. Normal doğum sonrası kanamanız ne kadar sürdü. Ben 33 gün oldu hala parça halinde kanamam oluyor
Yamaninannesiiiiii Dilanka 5 gün oldu doğum yapalı şuan bile çok azaldi kahve rengi lekelenme şeklinde geliyor arada bir kırmızıya dönüyor bakalım kaç gün sürecek
Dilanka Yamaninannesiiiiii Ben 10 gün boyunca depend hasta kilodu kullandım o derece çoktu halada devam ediyor bazen taştığı oluyor. Ped kullanmaktan tahriş dahi oldum. Yarın kontrole gideceğim bakalım
Dilanka Bugün sağlık ocağında hemşire sordu hala devam ediyor ara ara parça halinde geliyor deyince şaşırdı doktoruna danış dedi. Doktoru aradım oda şimdiye kadar çok azalması gerekiyordu dedi kontrole çağırdı bakalım.
Yamaninannesiiiiii Dilanka ya gerçekten mi bende 2 gün kullandım depend şuan normal uzun pede geçtim bakalım.Mantar vs olmadan atlatsak şu dönemi bari
Limoncicegi- Dilanka tam 3 ay’a yakın sürdü benimki. Ara ara geldi 2-3 gün kanama oldu durdu sonra tekrar başlıyordu . 3.aya bir hafta kala bitti bugün regl oldum. (3 ay 7 günlüğüz)
zzeynepsaree Dilanka Günlerimiz ayni benim 2 hafta sık sık geldi sonra normale döndü Şuan gelmiyor artık istersen doktoruna danış ultrasonla bir baksın canım
Dilanka Hepinize çok teşekkür ederm bilgilendirmenizden ötürü her ihtimale karşı yine bir görüneyim ben doktoruma 🌸