Birbebekkkbircicek benimki de 18de konuşmuyor, konuşsun diye uğraşmıyorum da canları istediği zaman konuşurlar takmayın. Bir yerlerini de göstermiyor, öğretmediğim uğraşmadığım için tabi ki, ben vaktinden önce eğitime pek sıcak bakamıyorum çocuğu sıkıyor bana göre, kelime öğretiyim ağzın nerde burnun nerde aman şu neymiş hiç öğretmenlik yapmıyorum sadece oyun oynuyoruz, erken de yapsa geç de yapsa bir şey farketmiyor. Ha 3 ay önce konuşmuş ha 3 ay sonra ne farkeder ki, ha 11 ayda yürümüş ha 18de eninde sonunda yapıcak yani. Yeni moda çocukları yarış atı yapmak ve bize göre birşey için geç kalmışsa hemen bir hastalık yapıştırmak olmuş