Hilalceee gozdem Ben de Hipp combiotic kullanıyorum bana da kabız yapıyor gibi geldi yani ya da gaz problemi ? Bilemedim tecrübeli anneler? Yeni başladım doyurmasıyla ilgili bilgi alırsak süper olur hep ağlıyor..
Ecemavi Sma bizde kabizlik, hipp de asiri gaz yapti malesef, suan bebelac gold kullaniyoruz memnunuz.
Selinayy Hangi doktora gittiysem hipp i önerdi bizde 4 aydır onu kullanıyoruz diğer mamalar cocuga boş şişik yaparken hipp kullananlar bilir cocuk normal yediği halde aşırı kilo almaz.alması gerektiği kadar alır ve ayrıca anne sütne en yakın ama hipp miş bilginize🌸
Zeyneb_rima Irfantahirsmom bizdede yapmadı kabızlık evet bide bebek neye alıştıysa ona gidiyor hipp aldım içmedi mecbur yeni kutu sma aldım 😬
Sin21 gozdem hip fazla doyurmaz çünkü sindirimi kolay bir mama bende onu kullanıyorum çok şükür kabızlık vs hiç yasamadık 3 aylığız