Cirkin Maalesef çok yanlış bir yöntem, durumun içindesiniz. En geç 1 yaş sonrası için gece beslenmesi bırakılma. Ben oğluma 8.ayda gece beslenmesini bıraktırdım. 15 aylık şuan ve tamamen mama, meme bıraktık. Gece acıktığı için değil alışkanlık olduğu için uyanır. Akşam yemeğini yedirin ve kahvaltıya kadar besleme yapmayın. Gece şu vermeyi deneyebilirsin. Süt vs dahil beslenmeye girer. Sen sabırlı olup 3-5 gün idare edersen çocuk hemen alışır.