Acemibirannecik merhabalar🙃 bende bebegime dogdugundan beri zeka kartlarini gostermeye baslamistim, o zamanlar pek ilgisini cekmiyordu ama 3 aya yaklasinca daha cok ilgilenmeye basladi🥰 bebeginiz daha minicik opun koklayin beraber uyuyum gogsunuzde uyutun bencee tadini cikarin 🐥 zaten zamanla oyunlar aktiviteler kendiliginden ilgisini cekecek🫶🏼saglikla buyusun bebisiniz, sevgiler.. 🌸