2 aydır neredeyse vajina kuruluk kaşıntı vardı bir kere doktor alttan muayene etti gebelikte normal dedi fitil kaşıntı kremi filan verdi ama etki etmedi verdiği fitil hap gibiydi 6 tane vardı içinde. Dün yine başka bir doktora dedim kaşıntı var diye alttan muayene etmeden direk fitil ve krem vermiş yani ben ilk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum acaba gerçekten mantar mı bunu nasıl anlayıp tespit edip daha muayene etmeden direk yazabiliyorlar böyle ilaçları filan? Yani alttan muayene eden doktorumda mantar var sende filan dememişti sadece gebelikte normal kaşıntı demişti vermişti ilaç ben ilaçların üstünde mantar için yazıyor diye anlamıştım hani ne bilim akıntıya bakmaları teste filan göndermeleri gerekmiyor mu ilk defa başıma böyle birşey geldiği için ve 2 aydır bu sorun geçmediği için soruyorum size de. Devlet hastanesine gidiyorum apar topar muayene ediyorlar derdimi bile tam anlayamadan hemen sıradaki deyip yolluyorlar beni kaç defadır. Varsa bilgisi olan yardımcı olur musunuz kızlar özellikle geceleri klitoris vulva çevreleri bazen vajina içi çok kaşınıyor beyaz kokusuz akıntı geliyor bazen çok sık gelmiyor o akıntı yoğun kokulu bir akıntı değil yani ama günde 2 kez çamaşır değiştiriyorum o akıntı için