Miraymomm kendimize yaptığım gibi yapıyorum ona da ama biraz daha koyu kıvamlı yapıyorum. Göz karar yaptığım için miktar yazamiycam. Tencerede su ile pirinci, pirinçler iyice açılana kadar pişiriyorum. Ayrıca bi kapta yoğurt ve unu çırpıyorum. Sonra bu kaba pirinci pişirdiğim sudan azar azar ekleyip karıştırıyorum. Böylece sıcaklığını yavaş yavaş arttırıyorum, yoğurt kesilmiyor. İyice ılıyınca omu da tencereye alıp kaynayana kadar karıştırıyorum. İstediğim kıvama gelince de kapatıyorum. Kaseye koyunca üstüne çok az zeytinyağı ve nane ekliyorum. Naneyi yakmıyorum kızıma yaptığımda.