Arkadaşlar bebeğim 5 aylık yavaş yavaş doktorun tavsiyesiyle tadımlara başladım emziriyorum ama 1 ay sonra işe başlayacağım ve bebeğim biberon tutmuyor nuk marka göğüs ucuna yakın olanı denedim tutmadı mama kesinlikle içmiyo hipp ve aptamil denedim sizce Avent biberon mu alayım kaşık biberonlardan mı alayım ve önereceğiniz bi mama var mıdır benimle aynı durumu yaşayan. Ne yapıcam bilmiyorum bebeğimi annem bakıcak ama aklım onda kalacak bu şekilde fikri olan yazabilir mi ?