Krizinka_5 emziren annelerin kullandığı antibiyotiklerden kullandım ben 🤷🏼♀️ Çünkü diğer türlü atlatamadım ve ateşim çok yükseldi. Eğer ateşiniz vs yoksa bolca su içmeyi deneyebilirsiniz sarımsak yutup ıhlamur vs içebilirsiniz birde sirkeli suyla gargara yapabilirsiniz