Bebegimin disleri kabarmis. Cok kucuk sadece anne sutu aliyor sanciyla uyanip cok agliyor. Nasil rahatlatayim? Forumdakileri okudum ama uygulamam sorun olur mu diye korktum acikcasi kucuk oldugu icin. Benzer bir durum yasayan oldu mu? Tavsiyenize ihtiyacım var