tatlibiranneo Bu makineyi kapının önüne koymaya ramak kaldı bu ne y hiç bir lekeyi çıkarmıyor berbat yıkıyor bende mi sorun anlamadım siz böyle sorunlar yaşıyor musunuz ?
yagmurkokusu_ tatlibiranneo mecburi kullanıyorum yakında kendi kendine kapının önüne çıkacak öyle bir sıkma yapıyor ki yarıya kadar geliyor 😂😂
Whatornot tatlibiranneo 2.5 senedir kullanıyorum ben çok memnunum. Çamaşır makinası, bulaşık makinası, buzdolabı, televizyon ve klima hepsi Altus
Nargiza97 tatlibiranneo uzun kalan lekeleri çıkartmiyor, yeni olanın üstüne mesela bulaşık deterjanı döküp hemen atarsanız cıkma ihtimali var
yagmurkokusu_ tatlibiranneo kendi evimize çıkarsak 1200 devirli istiyorum bu 500 devirli ıslak bırakıyor ne leke çıkıyor ne birşey o kadar vanish kullanıyorum rossman leke çıkarıcı öyle kalıyor
Whatornot tatlibiranneo benim 9 kg hatta ananemin makinası bozuldu ben memnun kaldığım için o da aynısını aldı. Beyaz eşya şans işi
Perianasi Benim eski makinem altustu çokta memnundum .çok güzel yıkıyordu.sabah işe giderken zaman ayarını ayarlardım tam eve girince makine biterdi
Onurbunur Benimde hep altus çamaşır bulaşık buzdolabı ocak ben memnunum sadece bulaşık makinası 50 derecede yıkayınca yani ekoda kurutmuyor bazıları damla damla sulu kalıyor onu dışında memnunum hepsinden