Altın hesabı açmayı düşünüyorum elimdeki 40 bin lirayı hep oraya yatırmayı düşünüyorum ama döviz olarak mı altın olarak mı yatirayim bilmiyorum süreç nasıl işliyor ne zaman sonra geri paranızı alabiliyorsunuz altın alıp götürüp yatirabiliyormusunuz daha sonra altın olarak mı TL olarak mı alıyorsunuz ay hicbirsey bilmiyorum lütfen bana bilgi verirmisiniz paramı harcamaya başladım bitecek 😥