Kızım kolikti, 4.ayda dönmeye başladı o zamandan beri done done kendi gazını çıkarıyordu. 5.aya girdik bir şeyler oldu sanki. 1 haftadır degisik bi miz mizligi var emmek istiyor ağlıyor, uyurken bağıra bağıra ağlıyor, gazını çıkarmıyor, yere koyuyorum dönmüyor bi haller bi haller yani😪 babası işten gelince ağlayan kız bi anda gülücükler atıyor boynuna sarılıyor 5 aylık kiz. Gün boyu beni cirmaliyor saçımı çekiyor bende ağlıyor. Gercekten üzülmeye başladım benden mi sıkılıyor acaba gün boyu beni görüyorum cocuk. Biraz canim sıkıldı ne yapmalıyım ozellikle gaz durumu için. Benim masaj yapıp çıkartmaya da izin vermiuor