Selam anneler 19 aylik oglum bu bir kac defadir pantolonunu indirip bir koseye gecip kakasini yapiyor benim baktığımi farkedincede utanip bana kiziyor😁 yaptiktan sonra bezini islak mendili getirip “peh peh”(kaka)diyip uzaniyor degistrmemi istiyor. Tuvalet egitimine baslasmmi napsam heyecanlandim acikcasi 😊 Bu ayda tuvalet egitimi verip olumlu sonuc alan oldumu?