Emine1234 İkiz kızlarım var 10 aylık uykuya geçmeleri zor oluyor gece uykuları bölünüyor memeyi sadece 3 ay aldılar sonra istemediler evde 5 meme var nasıl alistiririm nolur yardım edin başta kalsın herkes nasıl tutugunu soylesin
Mihriiii Emine1234 alıştıramadım 🤷🏼♀️ 5 aylık bebeğim ilk doğduğu günden beri deniyorum. Başara alışır gibi oldu bikaç gün şimdi yine aynı
ankakusu5058 Emine1234 benim oğlum da doğmadan aldığım iki emzik vardı ikisini de almadı Philips avent önerdiler çok şükür onu tuttu denemediyseniz onu deneyin derim
Emine1234 ankakusu5058 yok canim zaten Philips avent ile başladım sadece 4 ay tuttular şimdi hiç sevmiyorlar ama uykuya geçişi kolay olsun istiyorum o yüzden alıştırmak istiyorum
YagizAlinin_annesi ankakusu5058 bir sürü emzikten sonra bizde avent grubuna katilanlardaniz 4 aylık ve suan şükür tutuyor uyku açısından çok iyi yada sakinlesmedigi zaman lar da yardımcı susturucu resmen . İlk başlarda çok zor oldu bir yerde okumuştum emme refleksi oldugundan dudak çevresinde gezdirip tutmasını sağlayın tuttmu geri çekin ve bu şekilde tekrar tuttsun deneye deneye şimdi tutuyoruz uyuduktan sonra çıkartıyor kendisi böyle yaparak alistirdim
ankakusu5058 YagizAlinin_annesi benim sütüm olmadı o yüzden emzik şart gibi geldi gece kıpırdanıyordu emziği verip mama yapmaya gidiyordum bu sayede ağlamıyor ya da uykusu çok açılmıyordu şimdi 7,5 aylığız emzikle uyuyor derin daldıktan sonra kendi atıyor gerçekten elim ayağım o emzik 🥰
Emine1234 ankakusu5058 keşke benimkilerde tutsalar ama artık yaşlarına giriyorlar zor gibi yapamadım yani ben şimdi iki olunca emmediler gece hazırda şu olmayinca ağlamaya başlıyorlar emzik versem dagilmayacak uyku 2 dakkada yaptın getirdin o mamayi geç kaldın yoksa yok o gün uyku yok sana biraz oyna gül yoruldun öyle uyuyorlar şuan çok istiyorum emzik evde 5 adet emzik var ama yok tutmadilar yapamadım birde diş dönemi yani hiç almıyorlar
ankakusu5058 Emine1234 kesinlikle çok iyi anlıyorum o gece mama mevzusunda çok faydası oldu emziğin ama dediğiniz gibi sanki artık da tutmazlar gibi küçükken tuttular tuttular ben hastaneden geldik direk emziği verdik hem meme hem biberon hem emzik biraz zorlandı ama çok şükür