happy___ Bebeğimin üç aydır boyu aynı 12 aylık 72 cm bu ay 8.300 çıktı kilosu geçen ay 9 buçuk kiloydu . Baş çevresi artmış bu ay 45 olmuş ama o da normal sınır değil. Hemogram değerleri d düşük çıktı 😩😩😩 önümüzdeki ay kilo almaz boyu uzamazsa uzmana yönlendireceğim dedi 😩
Yarim_Kilo_Kiyma happy___ Beslenmenize daha çok dikkat etmeniz gerekir. Günlük peynir, yoğurt, ceviz, badem mutlaka yemeli. Ve et, balık sebze proteinden zengin beslenme yapın emin olun güzel olur şifa olur
Dilruba_1 Yarim_Kilo_Kiyma 1 yaşına kadar sadece süt içilse ne olur peki? Ek gıda yemeyen çocuklar için
happy___ Yarim_Kilo_Kiyma ah yese neler yapıyorum bilseniz :( ağzını açmıyor. Sadece yoğurt yiyor yoğurdu asla red etmiyor.
Yarim_Kilo_Kiyma Dilruba_1 Süt mü 😧 kesinlikle süt çok zararlı. Süt yerine yoğurt, kefir olarak verin.
Dilruba_1 Yarim_Kilo_Kiyma yok yani anne sütü ya da formül süt demek istedim Doktorum diğer verdiklerin hep tadımlık olacak doyurucu asla yemeyecek 1 yaşına kadar hep süt ağırlıklı gidecek demişti de Els11
Els11 Dilruba_1 evet 1 yaşa kadar ağırlıklı anne sütüyle gidin diyolar bende o şekilde ilerlicem imşallah
Yarim_Kilo_Kiyma Dilruba_1 1 yaşında iken biz normal yemek yiyorduk artık. Hadi 6.7. 8aylar için olabilir ama 1 yaşındaki çoçuk artık ufaktan normal beslenmeye geçmiş oluyor. 1 yaş için tadımlık olacak olması biraz garip geldi. Çoçukların en hızlı zamanları bilemedim. Şahsen biraz geri gördüm gelişim açısından tadımlık olayını ama siz bilirsiniz 🌼
Yarim_Kilo_Kiyma happy___ Tahmin ediyorum ama düzenli ikram edin. İştahsızluğu hepten artar. Hareketli kitapkar var onlardan alın oyalar çok